mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Summer !

Kategori: Allmänt

Som jag nämnde tidigare så visste jag inte om H&Ms hemsida hade lagt upp dom snygga bikinisarna (haha, undra om man säger så i plurar?). Det hade dom!

Vill beställa men måste nog prova dom först tyvärr.

Svarta bikini troser till denna skulle jag välja. Lite to much djungel typ^^.





Tänker på lilla sjöjungfrun när jag ser denna fina hehe^^
Fråga mig dock inte varför;)




Tror jag ska gå runt i den blåa i sommar;)

KOMMENTARER:

  • Cajsa säger:
    2009-12-30 | 22:14:02
    Bloggadress: http://cajsa1.webblogg.se/

    hehehe jag gillade den rosa men vill du ta den blå så visst..XD tycker du om min nya kamera? :)

  • Cajsa säger:
    2009-12-31 | 00:41:25
    Bloggadress: http://cajsa1.webblogg.se/

    hehe ja..XD



    tackar! :D hehe jag gillar den i alla fall. :) Kommer lite bilder i morron som jag tog med den idag. :)

  • Roger säger:
    2009-12-31 | 14:11:27

    Snyggt! Gott nytt år och en stor kram.

    Farsan.

Kommentera inlägget här: