mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

I try not to think hard 'cuz then the tears come

Kategori: Allmänt

Go kväll snyggingar
Min Mimmi åkte hem precis, vi kolla på mello o hade det super trevligt.
Ikväll var det helt okej låter om man gämför dom som varit varje lör.
Men jag och Mimmi gillade verkligen sarahs låt, den va den bästa.

Rihanna och chris brown är tsm igen! läste jag förrut (A) 
Hur kan hon ta tillbaka honom?:O Kärleken är blind heter det ju, men om jag var i hennes skor skulle jag ALDRIG förlåta nåt sånt och det borde inte hon heller, vad tänker du med Rihanna? :(
 
Bild ifrån google

KOMMENTARER:

  • Mimmi säger:
    2009-03-01 | 00:05:46

    Om det var;) Klart mys vare, men lite kyligt;):P

    haha

    Älskar dig pinglan;)<3

  • Timotej säger:
    2009-03-02 | 20:07:40
    Bloggadress: http://cirkustimotej.blogg.se/

    Oh, jag tycker att det är så fel att hon tar tillbaka honom. :( Så hemskt, tänk om han gör likadant en gång till, liksom.

  • Cherrie säger:
    2009-03-05 | 15:35:44
    Bloggadress: http://cherrierahbar.blogg.se/

    Men vi vet inte hela sanningen, ingen som gör förutom de.

Kommentera inlägget här: