mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Måste skriva av mig lite nu

Kategori: Allmänt

Vad kan man begära av en kompis egentligen? Ska jag strunta i det här eller inte.
Det finns "kompisar" runt om mig som snackar skit om varandra och nu helt plötsligt så är dom kompisar igen?
 Okej, man behöver inte gå runt och hata varandra och inte snacka överhuvudtaget, men det finns en gräns. Dubbelmoral så det skriker om de. Och den personen som jag trodde var en av mina bästa kompisar skiter i mig och är med dom h*n snackar skit om, undra hur mycket h*n snackar skit om mig nu då? 
Sånt här är de värsta jag vet. Alla "snackar skit", det gör jag också men jag umgås inte med dom personerna som om det var mina bästa kompisar. Om man nu varit kompisar förrut och sen säger "h*n har förändrats o blivit dum i huvet" då tycker inte jag man umgås på ett sätt man gör med en bästa kompis sen. När någon person gör såhär tycker jag inte det är riktig vännskap.

En sak till som kan vara rätt jobbig är att inte veta hur saker och tinga ska utvecklas!!
Gillar inte det här så JÄTTE mycket ^^

Lindalejj ( o hennes min;)) & Nikke på bussen imorse

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: