mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Visa ditt intresse eller förlora mitt

Kategori: Allmänt

Snart ska jag sova, ska ju upp halv 6 imorn! Fy satan va jobbigt. Det blåser rätt hårt där ute, vill ha sol o värme.

Har precis sett klart färjan, diskutera det med Christoffer litegran haha vi gillade inte rock tjejerna eller iaf inte den där stackars killens f-vänn, hon brydde sig inte om honom ju, men är man ett stort fan så kanske det blir så haha vad vet jag lixom?^^ O det där fyllot som hade supit hela natten (15 timmar) va lite rolig med, undra om han skäms nu? om han nu minns att han blev filmad ;)? Jag skulle tycka det var rätt pinsamt tror jag, iaf om man verkligen gjorde bort sig! Men om jag skulle vara med i färjan så skulle jag ju inte va ensam om att vara ett fullo på tv ^^ 
Han i baren diggar jag stenhårt! Verkar vara en glad o rolig prick de där. Inga konstigheter lixom;) Jag och några kompisar ska försöka åka med den där båten nån dag, kanske vid studenten har vi sagt iaf.
O sen när gubben sa "hej mamma, hej pappa" skratta jag lika mycket som alla andra gånger!
Men ska snart sussa så
Xoxo

  

p.s. Måste beställa nytt läshår!!

Kommentera inlägget här: