mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Fredag, Lördag & Söndag

Kategori: Allmänt

Helgen har varit lika bra som alltid :)
Just nu är jag trött så jag fattar mig kort.

Fredag:

Jag fick mitt fina lös hår ifrån tajmahal. Tror det var längre än jag hade beställt, ibland har man ju tur!
Mitt egna hår är klart! Ängtligen. Kanske kommer behöva färga det 1 gång till.
Marre och jag drog iväg med lite kompisar till honom och byggde på deras flotte som dom ska ut med på studenten.
 


Lördag:
En riktig sommardag!
Jag och Marre drog ut med Sonny och Holmen med Holmens båt. Grabbarna fiska och jag solade (A)
Holmen fick 0 fiskar, Sonny fick 4 tror jag och Marre fick en fjutt mört ^^ men bättre än inget ;)
Tyvärr kunde inte mimmi följa med pga att hon jobbade.





 

Kommentera inlägget här: