mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

!

Kategori: Allmänt

Heej bloggen

Sov hos min älskling inatt, unerbart mysigt var det. Vi gick upp kl 9 (jag tog lite sovmorgon(A)) sen sminka jag mit litegran och gick till skolan. Skoldagen gick fort. På klassrådet så snackade vi om studenten, det är bara 6 månader kvar:O (har ni tänkt på att det låter mindra om man säget ett halv år, undra varför? hehe ^^) 

Efter skolan gick jag o Nikke på stan för att bla hämta ut ett paket o där i fanns min älskade klänning, stay ups och julklapp till mamma :D

klänningen o stay upsen :)
Vet INTE vad det är mellan mina ben :P. Det kan INTE vara en rumpa eller något annat för klänningen är i det längsta laget för att det skulle vara något privat område som visas haha.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-11-30 | 18:12:14

    Jag hoppas du ser och vet att man ser lite väl mycket på denna bild mellan dina ben, innan du laddade upp den. Och för det andra så hoppas jag inte att du tänker gå ut så där ^^ trash isåfall.

Kommentera inlägget här: