mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Kvällen igår

Kategori: Allmänt

Okej det har varit dött här ett litet tag men igår hade jag fullt upp! Jag och Nikke drog på stan och fixade lite saker b.la hämta ut mitt hår. Det är långt och fint igen asså:D men jag måste köpa ett paket till om någon månad för det är lite tunt. Sen när jag kom hem ifrån stan var jag tvungen och sy håret. På kvällen så var det förfest hos mig. Marre, Nikke, Linda, Sophie, Matias och Karin kom till mig sen drog alla utom Karin och Nikke till Mjölby. Där var det roligt, förrutom en brud som började tjafsa med oss kast cider o burkar men vi var inte bättre själva. När vi dansa skrek vi "häng röv" högt o tydligt men då skrek hon "horor" så vi var lika barnsliga hela högen.

Bilder ifrån förfesten. Min pojkvän vaknade upp och hade blivit en zombie, som tur är verkar svininflunsa vaccinet funka mot "zombie bett" ^^
Neevars!


Bonden och rockbruden.






Kommer mer sen!

Kommentera inlägget här: