mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Helgen

Kategori: Allmänt

I helgen har det varit fullt upp! I fredags färgade och klippte jag mitt hår (bilderna får ni se i nästa inlägg^^). Jag träffade även Peter och Tellan på kvällen på en fest som var hos en kille som heter Alex. Där var Nikke, Tellan, Peter, Elin, Simon, Linus o så några till som jag ej vet vad dom heter (A). Jag var ej där så länge för jag skulle upp kl 8 på lördagen då det var möte med korpen (mitt och Lndas nya jobb)i, så lördagen gick åt till att sitta på det där mötet från kl 9 till kl 16.00. När jag kom hem så var Marre hos mig och då blev det att laga mat och se på Robinsson. Hans vann och det var precis det jag vill ;) hehe.
Idag har jag och Marre bara myst en massa och snart ska jag iväg och träna med Linda :)

Hörs senare ;)
XOXO
Kommentera inlägget här: