mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

A relationship is between two people, not two people and the rest of the world!

Kategori: Allmänt

Jag har inte tbc! :D
Förstår inte varför blodprovet visade annat :S

Vad har hänt på senaste tiden då??
Jag har kommit in på gamla spåret att jag ska plugga till lärare, men jag är rädd att det inte ska vara något för mig.

Jag fick ju en tatuering av älsk i julklapp, så den 31 Jan kom den på plats:D
Svalan på armen.



Denna helg har varit lugn. Jag var ensam igår så jag såg på mello, min karl var i gbg. Fan vad Loreens låt var bra!
Nästa helg blir det kaos i huset, bastukväll med en massa folk (förhoppningsvis). Ska bli kul :D

KOMMENTARER:

  • Novembersara - i väntan på majbebis säger:
    2012-02-07 | 14:06:49
    Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

    SV; Ja usch så pinsamt det var ;p är väl ett nytt avsnitt idag va? haha, jag vågar fan inte se de ;p

Kommentera inlägget här: