mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Plusset

Kategori: Allmänt

Jag tänkte jag skulle berätta om den dagen då vi fick ett + på stickan.
 
Jag och Fabian hade pratat om att skaffa barn lite smått, och jag hade slutat med min medicin som man är tvungen att göra 6 månader innan man försöker skaffa barn. Jag hade 1 test hemma och så såg jag det ligga i badrumsskåpet och jag tänkte "ajja det skadar ju inte att testa". Jag hade inga symtom eller något.
Jag gjorde testet och efter ca 5 min såg jag ett svagt streck. Jag blev jätte chockad. Jag ringde min syster (vi skulle ses på en fika lite senare hade vi bestämt) jag sa till henne att jag måste till apoteket och köpa ett gravtest. Hon blev nog lika chockad. Vi gick ner och köpte ett test och det visade också ett +.
 
Fabian jobbade sent den dagen och jag berättade för honom när han kom hem efter gymmet på kvällen. Timmarna tills han kom hem var ju hur långa som helst!
   
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: