mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Igår var det en hemsk dag

Kategori: Allmänt

Igår vaknade jag kl 9, jag gick på toaletten och där såg jag blod i trosorna!  Jag visste inte vart jag skulle ta vägen!  Jag gjorde det mest förbjudna, Googla på skiter.  Skulle jag aldrig gjort. Som tur var hade jag en tid till mvc kl 1 men jag kunde ju inte vänta tills dess. Jag ringde mvc men don hade inte tid förens kl 2! 
Då ringde jag Fabian som var på jobbet och jag grät floder men han lugna ner mig lite. När vi satt i väntrummet på mvc så var det nervöst men direkt när jag berättade vad som hänt för min barnmorska så tog hon oss till "ultraljud rummet". Allt såg bra ut och det var bara ett sår på livmodertappen som skulle läka av sig själv. Jag vet inte vad jag skulle gjort om det var något fel på våran skatt men som tur var så var allt bra <3
Kommentera inlägget här: