mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Hallå 2010 (2 år kvar sen går världen under;)hehe)

Kategori: Allmänt

Tjenna allt nyårsfirande människor!
Detta nyår blir lugnt för min del. Förra året sög det nästan, hade huvudvärk men jag drack som en idiot. Förfesten var tråkig. Jag satt i köket och tyckte synd om mig själv sen drog man ner till torget där frös man bara och ville åka hem. Och pga huvudet så blev jag inte direkt påverkad av alkoholen, så det var helt onödigt att dricka (idiot). Sen när jag kom hem så spydde jag som en kalv. Så ska det inte bli detta år, ikväll ska jag, Marre och Sonny gå till Holmen och så ska vi laga mat, dricka pigelindrinkar och spela spel hehe. Har faktiskt inte stor lust att supa till det så JÄTTE mycket. 

Ifrån i sommras i Karlsby. Holmen på ringen och Sonny och Marre i båten.



(det jag köpte igår kommer snart upp)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: