mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Vecka 34(33+3)

Kategori: Allmänt

Nu känner jag av lillen i magen hela tiden! :)
Han är inte stilla långa stunder, men skönt är ju det för då vet man att allt är som det ska. Visst det gör nästan ont ibland när han sparkar på vissa ställen, och sitta upp i soffan går inte för då känner jag honom vid revbenen :O haha.
 
Det är inte långt kvar nu, i vecka 38 ska vi ju in och se om jag kan få igångsättning! det är ca 4 veckor kvar alltså. Men jag är inte ett dugg nervös. Trodde jag skulle vara livrädd nu när det är så nära men icke. Längtar nästan tills jag ska föda haha. Kommer säkert ångra att jag sa det ;)
Fabian är också lugn, ibland tror jag inte han förstår att han ska bli pappa haha. Men han kommer bli den bästa pappan som finns!
 
Magen i vad jag tror är vecka 32.
 
 
Kommentera inlägget här: