mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Just let me know how does it feel

Kategori: Allmänt

Halloj
Var vaken till kl 3 inatt lr imorse, vad man nu ska säga :P men vakna kl 9 imorse :O sov inte så jätte mycket asså men som tur är är jag inte trött ;)

Jag har precis sett bedtime storie, fick låna den av nikke. Fått höra att den inte var rolig, men jag satt och skratta för mig själv IBLAND, finns ju roligare filmer, men den dög om man säger så. Men han som hade huvudrollen stör jag mig lite på, vet inte vad han heter... Men vet inte varför jag stör mig på honom hehe.

Ikväll ska jag och mimmi se melodifestivalen igen, men hos mig den här gången. Ska bli så mysigt! :)
Vi ska äta gott o så.. Film/myskväller är de bästa som finns fan! ;)
Hörs kanske sen
PUSS

Kommentera inlägget här: