mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Why you had to fuck up the night now

Kategori: Allmänt

Jaha nu var ännu en skoldag slut (den första i veckan för mig ^^). Vi hade foto, religion och naturkunskap.
Lika segt som vanligt, men gick på alla lektioner hoppas jag pallar med skolan imorn med, den längsta på hela veckan slutar halv 4. På torsdag ska jag och lindalejj till linköping o jag ska köpa en skinjacka, hoppas jag hittar nån snygg ;) Cubus kanske har nån? Sist för 1 månad sen hade dom en jag ville ha iaf hehe.

Jag och Mikkis gick på stan och jag köpta ett par jeans leggins på Vila (dom på bilden) o en tröja på Gina men ska byta den, den var för kort! Osmart som jag var så prova jag den inte, hade för bråttom till bussen hehe.
Men det var min dag då hehe. Hörs sen 
Xoxo.   

Kommentera inlägget här: