mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Mycket på en natt

Kategori: Allmänt

Oj vilken galen kväll det blev. Haha, hände rätt mycket skoj igår.
Förfesten blev som sagt hos Jocke sen tog vi en taxi in till motala för att röja på sista MK :)
En väldigt kul kväll med mycket skratt men dock lite sömn inatt, sov kanske bara 4 timmar! haha.

Hannah och jag var besatta av Djn igår haha. Det var han som var med i skilda världar, daniel nånting haha. Flirtade som fan med han på dansgolvet, skäms idag. Pinsamt.


NU (dock ingen bra bild. Han var AS het och charmig som ett troll!)

Usch så ful var han inte :O bilden ljuger väldigt MYCKET!


Mina flickor! Honey pie och Blondiebella:)




Jocke!


Sälen :)


Charmig bild;)












Filip:)



Emelie

Mina flickor!


Jag och filip:)




Jag, jocke & sälen finger ;)






Kommentera inlägget här: