mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Välkommen tillbaka!

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen! Jag funderar på att börja blogga lite igen, men jag kan inte lova att jag stannar länge;)
Jag tycker det kan vara skönt att skriva av sig ibland. Speciellt när jag klickade in på en blogg, där hittade jag en text hon hade skrivit som passade in på mig just nu, då blev jag sugen att börja igen.

Jag måste erkänna en sak. Jag är trött på mitt liv just nu, samma visa om om igen.
Jag vill inte jobba som timmvikarie hela mitt liv, det kan man inte klara sig på. Jag måste ta tag i mitt liv, jag vet det. Jag har planer på att börja plugga. Men hur lätt är det när man tappat gnistan och tom inte tror på sig själv? Jag är rädd för att misslyckas. Jag sa till mig själv för många år sedan att jag inte skulle hamna här, och det är precis vad jag gjort. Bra Simone, BRA. Jag hoppas att jag hittar den där gnistan och orkar ta tag i allt!



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: