mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

klockan är halv 1

Kategori: Allmänt

Sämsta rubrik ever!! haha
 
Ajja, tänkte det var ju ca 12990 dagar sen jag skrev nåt här ;)
Just idag är jag förkyld som en pingvin! =/ jätte träligt när jag vill jobba. Hoppas jag är frisk på fredag för då ska jag jobba, men borde vara frisk då iaf.
 
Nu har vi inte mycket kvar att renovera i huset, köket är nästan helt klart, det är bara golvet som ska läggas. Skönt.
 
har ingen bra bild på hur det ser ut nu men här ser man lite, dock är det mest per som är i fokus haha. Skönaste bilden! 
Såhär bodde vi för några veckor sen. Kaos!

KOMMENTARER:

  • Helgi säger:
    2012-11-15 | 11:49:41
    Bloggadress: http://byggla.se

    Hej!

    Skulle ni vilja dela med er av köksrenoveringsbilden på byggforumet Byggla? :-) I så fall kan jag skicka en liten present!

    Hör av er till mig så berättar jag mer, [email protected]

    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar
    Helgi

Kommentera inlägget här: