mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Nyheter

Kategori: Allmänt

God kväll (snart iaf;))
Tänka bara logga in och upptadera lite!
Igår gjorde jag slutprovet i naturkunskap, håller tummarna för att det gick bra! Om jag nu blir godkänd så ska jag söka in till förskolelärarutb. Så håll tummarna nu!!
 
Snart eller om ca 3 veckor ska jag ängtligen göra klart min tatuering på armen. Ska bli skönt för då kan jag planera in nästa tatuering ;) haha. Jag kommer ha hela kroppen full!! ;D
 
 
det var några nyheter, fast nu kom jag att tänka på en till! jag har slutat äta godis i veckorna ;) känner mig jätte stolt över mig själv! Visst kanske blir en kaka ibland om man är på besök hos någon, men ändå :D
High five för det :D
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • bysmj -- all by me. säger:
    2013-11-20 | 18:22:28
    Bloggadress: http://bbysmj.blogg.se/

    snygg tatuering, verkligen!
    Ha en fin onsdagskväll tjejen!

    Svar: tack så mycket! :)detsamma:) fast torsdag ;)
    Simone Karlsson

  • Lovisa säger:
    2014-01-05 | 23:12:16
    Bloggadress: http://lovisaafzelius.blogg.se

    Tackar :)) älskar din tatuering, skitsnygg!!

Kommentera inlägget här: