mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Veronica Maggio - Hädanefter

Kategori: Allmänt

Jag älskar Veronika! tröttnar aldrig på hennes låtar. Hennes låt hädanefter (som hon skrivit till sitt egna barn) får mig att tänka på min lilla plutt i magen. Ryser tom på benen när jag hör den.
Hittade bara låten live på youtube.
 
 
Den här versen är bäst!
 
Ifrån första början var jag säker
Jag kan göra vad som helst för dig i världen
Det har aldrig varit mer uppenbart, sen den dagen är det du och jag
Jag ska sluta åka taxi utan skyltar
Sluta leta efter kaos eller fylla
Jag ska lägga mig i tid för dig
Börja gå i terapi för dig

Hädanefter ska jag vara bra
Ska jag vara bra för dig
Hädanefter (hädanefter)
Hädanefter tänker jag efter
Jag ska vara bra för dig
Ska vara bra för dig
Kommentera inlägget här: