mom2be

En blogg skriven av en blivande mamma på 24 år.

Tankar

Kategori: Allmänt

Tiden går så otroligt snabbt nu!
I onsdags gick jag in i vecka 35. 
 
Jag mår faktiskt rätt så bra om man jämför med andra gravida som har så mycket bekymmer,
skönt att slippa det! men synd om dom som mår så dåligt!
Fast nåt som är obehagligt är att jag får hjärtklappning ofta och han sparkar heeeela tiden.
Sparkarna är rätt hårda om man säger så haha, så dom känns! 
 
Tankarna går mycket till förlossningen men ska försöka att inte tänka så mycket och ta det som det kommer. Jag har ju Fabian vid min sida och han kommer säkert vara toppen!
Och det där med försäkringskassan, usch för dom! så krångligt allt ska vara! Känns som dom krånglar till allt. Men hoppas jag har gjort allt rätt och att jag ska slippa ändra och skicka in mer papper eller liknande haha.  
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: